Hanya ingin kau bahagia..





Kau mungkin baru mengenalku.. 
tapi aku akan selalu hadir untukmu..
Kau mungkin akan mengacuhkanku..
tapi aku akan selalu mendengarkanmu..
Kau mungkin akan menyakitiku.. 
tapi aku akan selalu tersenyum kepadamu..
Kau mungkin akan membenciku.. 
tapi aku akan selalu menyayangimu..
Kau mungkin akan melupakanku.. 
tapi aku akan selalu memimpikanmu..
Kau mungkin akan meninggalkanku..
tapi aku akan tetap menunggumu..
Kau mungkin merasa sedih.. 
tapi aku akan tetap disini menghiburmu..
Kau mungkin merasa takut.. 
tapi aku akan tetap disini menjagamu..
Kau mungkin merasa kehilangan.. 
tapi aku akan tetap disini untukmu.

No comments:

Nur

My photo
Berbicara dalam dunia diriku yang kecil,bersuara bertemankan kesederhanaan,Muslimah biasa yang secara fitrahnya tiada sempurna,Melangkah di atas jalur perjalanan yang diaturkan-NYA dengan kemas dan berhikmah,Berkongsi sedikit rasa dengan ilmu yang miskin, Moga hati sentiasa damai dengan tiap takdir yang digariskan... Kerana Allah itu ada dan akan sentiasa ada... Kerana Dia jugalah Pemilik segala rasa...