.^_^" kuat dan tabah...Allah bersamamu.


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh…

Bismillahirrahmanirrahim..

saat airmata ini ingin mengalir...

biarlah ianya mengalir hanya keranaMu ya Allah..
saat hati ini rapuh...Kuatkanlah ianya dengan peringatan dariMu ya Allah melalui kalamMu yang tidak pernah berdusta...
saat aku kesunyian sendirian,Engkaulah teman paling hampir...yang dapat ku adukan segala resah hati kecilku....
saat aku kelelahan kerana kelemahan diri yang tak mampu aku atasi..Kau setia mengingatkan aku bahawasanya segalanya adalah kekuasaanMu dan bukan kekuasaan aku..aku hanya berusaha dan Kau yang menentukan segalanya...kerana segala-galanya tertakluk pada kehendakMu jua...dan biarkan air mata ini terus mengalir membasahi sejadah iman..agar aku sedar Kau adalah teman sejati tika suka dan dukaku...kerana KAU KEKASIH ABADIKU....ALLAH HU RABBI....INNAMA ASYKU BASSI WA HUZNI ILA 

Note P/ s utk diri....^_^" kuat dan tabah...Allah bersamamu....smile..everything will be baik2 saja...Allah Hafiz...
 

No comments:

Nur

My photo
Berbicara dalam dunia diriku yang kecil,bersuara bertemankan kesederhanaan,Muslimah biasa yang secara fitrahnya tiada sempurna,Melangkah di atas jalur perjalanan yang diaturkan-NYA dengan kemas dan berhikmah,Berkongsi sedikit rasa dengan ilmu yang miskin, Moga hati sentiasa damai dengan tiap takdir yang digariskan... Kerana Allah itu ada dan akan sentiasa ada... Kerana Dia jugalah Pemilik segala rasa...