Dalam kenangan...

Bismillahirahmanirahim....

Hari ini rasa teringin pula nak tulis sesuatu kat blog...biasanya..dan selalunya pena nur ni...tulisan aksara dan seumpanya lah mesti berbentuk puisi..hihihi...sesekali nur buat lah bentuk bulat ker...segiempat ker..bujur ker....baru pelik sikit kan.....hihihi....ada2 saja nur ni...apapun ni cerita tentang hati nur saat ni...berbelah bagi...terbagi2 ..kalaulah hati ni leh cakap....adehhhh dahsyat sungguh cik nur ni...hihihi..

Sekarang ni dah 29082012..tinggal beberpa hari saja akan masuk ke bulan 9..keputusan di tangan diri sendiri...sama ada nak kembali semula ke bumi selangor atau hanya tinggalkan jejak moment indah di sana "dalam kenangan 3 Julai ke 10 Julai di bumi selangor walaupun sekejap tapi cukup indah"


...dan ermmm 

mungkin bumi selangor...akan jadi kenangan indah buat nur...will be miss saat berada kat sana...hihi..rasa pelik dengan suasana kat sana pun ada juga...:P sebabnya lambat sangat nk bertemu matahari..hihihi..tak macam sabah..subhana'Allah Maha kuasa Allah yang mengatur waktu.

Firman ALLAH SWT ; Tidakkah kamu memperhatikan, bahwa sesungguhnya Allah memasukkan malam ke dalam siang dan memasukkan siang ke dalam malam dan Dia tundukkan matahari dan bulan masing-masing berjalan sampai kepada waktu yang ditentukan, dan sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan.(QS. 31:29)

The Ending moment kat sana...kehilangan sesuatu yang amat di sayangi..T_T sedih juga time tu , tapi tak apalah...terkesan dengan nasihat sesorang "mungkin ada hikmahnya dan mungkin Allah mahu menggantikannya dengan sesuatu yang lebih baik....InsyaAllah...."


dan sekali lagi... saat ni...amat terkesan dengan kata2 tu...pimpin hamba Mu ini Ya Allah.....semoga terus berada di jalan Mu...

kata-kata yang sentiasa memberikan semangat...

♥ Allah SWT is testing me, and I’m smiling ..^_^" because it’s a sign that He pays attention to me. Alhamdulillah ♥


Note : Sesungguhnya Allah Maha Mendengar lagi Maha Melihat (Surah al Hajj : 61) Ada impian dan harapan yang kita tak perlu khabarkan pada orang lain, tapi cukup bercakap-cakap dengan Allah..Luahkanlah Dia ada untuk mendengar...



 hihihi....Suria KlCC..dodle kecil2 comel2 tu sibuk jer kan  nak jalan2 hihihi..:P

ICT..wtih my love sis....♥

No comments:

Nur

My photo
Berbicara dalam dunia diriku yang kecil,bersuara bertemankan kesederhanaan,Muslimah biasa yang secara fitrahnya tiada sempurna,Melangkah di atas jalur perjalanan yang diaturkan-NYA dengan kemas dan berhikmah,Berkongsi sedikit rasa dengan ilmu yang miskin, Moga hati sentiasa damai dengan tiap takdir yang digariskan... Kerana Allah itu ada dan akan sentiasa ada... Kerana Dia jugalah Pemilik segala rasa...